Reklamekurs våren 2022
Reklamekurset vil omhandle LMIs Bransjeregler. I tillegg til en gjennomgang og oppdatering vil vi redegjøre for følgende:
– Det vil bli gitt en gjennomgang av LMIs Bransjeregler
– Fokus på nyheter for 2022
– Gruppeoppgaver med aktuelle temaer
Kurset passer for:
Markedssjefer, produktsjefer, reklameansvarlige, legemiddelkonsulenter og andre som arbeider med reklame for reseptpliktige legemidler.
Kurset passer ikke for deg som arbeider hovedsakelig med reklame for OTC-legemidler.
Kursavgift for medlemmer: Kr 3750,-
Kursavgift for ikke medlemmer: Kr 7500,-
Faktura blir tilsendt – (husk PO nr. dersom ditt firma krever det. Hvis POnr ettersendes er det viktig at det også står navn på deltaker).
Program:
09.00- 10.00 LMIs bransjeregler 2022
Lars Alnæs, seniorrådgiver i LMI
10.00-10.15 Pause
10.15- 11.00 LMIs bransjeregler 2022
Lars Alnæs, seniorrådgiver i LMI
11.00-11.30 Legemiddelverkets kontroll med reklame for legemidler
Christel Nyhus, Statens legemiddelverk
11.30- 12.00 Obligatorisk informasjon
Kristine Ricaud, medlem LMI regelgruppe, Takeda
12.00-13.00 Lunsj
13:00-15:00 Gruppearbeid
Lars Alnæs, seniorrådgivere i LMI
15:00 – 16:00 Gjennomgang av gruppeoppgaver og oppsummering
Lars Alnæs seniorrådgiver i LMI
LMI følger de til enhver tid gjeldende råd og pålegg fra myndigheten for avholdelse av kurs i forbindelse med covid-19. Det tas derfor forbehold om endringer grunnet råd/pålegg fra myndighetene.
Eller via QR-koden under: