Vi skal sørge for en strømlinjeformet produksjon, slik at det blir en god kursopplevelse.
Reklamekurset vil omhandle LMIs Bransjeregler. I tillegg til en gjennomgang og oppdatering vil vi redegjøre for følgende:
– Fokus på nyheter for 2021
– Fokus og praksis for utforming av den nye formen for obligatorisk informasjon
– Gjennomgang av LMIs Bransjeregler samt utvalgte tema
– Gruppeoppgaver med aktuelle temaer
Selve kurset kommer til å gå live, med gruppeoppgaver og en felles gjennomgang til slutt. Et profesjonelt team skal lage en webcast av forelesningsdelen og gjennomgangen av gruppeoppgavene, mens selve gruppeoppgavene blir på teams. Deltakerne vil få lenke til sin gruppe, som går via Teams. Kurslederne vil «komme innom» de forskjellige gruppene for faglig veiledning.
Program kommer senere
Kurset passer for:
Markedssjefer, produktsjefer, reklameansvarlige, legemiddelkonsulenter og andre som arbeider med reklame for legemidler.
Tid: Onsdag 21. april – Sted: Digitalt
(Frist for påmelding er 16. april).
Kursavgift for medlemmer: Kr 3450,-
Kursavgift for ikke medlemmer: Kr 6900,-
Faktura blir tilsendt – (husk PO nr. dersom ditt firma krever det. Hvis POnr ettersendes er det viktig at det også står navn på deltaker).
Påmelding
Du vil få tilsendt lenker i god tid til kursstart.